Suuri energiatehokkuus
MOVIGEAR® classic täyttää IE5-hyötysuhdeluokan vaatimukset.
Automaattinen tunnistus
Moottorin tiedot siirtyvät suoraan taajuusmuuttajaan, joka asettaa parametrit niiden mukaisesti. Korvaava moottori havaitaan vaihdon yhteydessä.
Suojaustoiminto
Moottorin lämpötila-anturin tilaa valvotaan jatkuvasti. Muutokset raja-arvoissa käynnistävät taajuusmuuttajaan ohjelmoidut turvatoiminnot.
Optimaalinen pinta-/korroosiosuoja
Uuden kostean alueen suunnittelun ja suojausluokan IP66 ansioista.
MOVIGEAR® classic on jatkuvatoimisen synkronimoottorin ja vaihteen tehokas yhdistelmä. Siinä on kompakti alumiinipuristekotelo. Se voidaan yhdistää taajuusmuuttajan kanssa lähelle moottoria tai kytkentäkaappiin. Käytössäsi on joustava ratkaisu järjestelmäsi erityistilanteisiin.
Aktivoimalla tämän videon Youtube siirtää tietoja Yhdysvaltoihin. Lisätietoja tietosuojaselosteessamme.
MOVIGEAR® classic käyttölaitteen avulla saavutetaan korkea energiatehokkuus jopa pienemmillä tehoalueilla. Esimerkiksi rakennekoko 1 on ihanteellinen vaihtoehto kuljettimiin, joissa tarvitaan pieniä vääntömomentteja alueella 10–100 Nm.
MOVIGEAR® classic - maksimaalista tehokkuutta pienimmillä tehoalueilla.
Mallit | MGF..1-DSM-C | MGF..2-DSM-C | MGF..4-DSM-C | MGF..4-DSM-C/XT |
Paino kg | 8 | 14 | 25 | 27 |
Vääntömomentti Nm | 100 | 200 | 400 | 400 laajennetulla jatkuvalla vääntömomentilla |
Nimellisteho kW | 0.4 | 0.9 | 2.1 | 3 |
Nopeusluokka min -1 | 35.7 – 555 | 36.2 – 593 | 35.4 – 566 | 35.4 – 566 |
Verkkojännite V | 400 V | 400 V | 400 V | 400 V |
Kiristysholkin halkaisija mm | 20 / 25 | 20 / 25 / 30 / 35 / 40 | 30 / 35 / 40 | 30 / 35 / 40 |
Kuljetinjärjestelmät (myös kosteille alueille)
MOVIGEAR® performance soveltuu erinomaisesti dynaamisille kuljettimille.
Löydä tarpeisiisi sopiva taajuusmuuttaja MOVI‑C®-modulaarisesta automaatiojärjestelmästämme.: Voit yhdistää MOVIGEAR® classic -käyttölaitteen withMOVITRAC® advanced vakiotaajuusmuuttajan kanssa tai MOVIMOT® flexible kenttäjakolaitteen kanssa.
Sopii erityisesti alueille, jotka on puhdistettava säännöllisesti tai ne on märkävoideltu, kuten elintarvike- ja juomateollisuuteen.
Kosteiden alueiden mallin komponentit /WA:
Vaatimukset | Vakiokuljettimen sovellukset | Kuljetinsovellukset alueille, jotka edellyttävät säännöllistä puhdistusta tai märkävoitelua |
Käyttölaitteen muotoilu | Vakio | Kostean alueen malli /WA |
Käyttölaitejärjestelmää / pintaa koskevat vaatimukset | – |
|
Vaadittu suojausluokka | IP65 | IP66 |
Sovellukset | Esim. logistiikka, autoteollisuus | Esim. virvoitusjuomateollisuus, leipomot, myllyt |
Kaikkia laitteita ja järjestelmiä voidaan käyttää yksinkertaisista materiaalinkuljetuksista (yksiakselisovellukset) monimutkaisiin kuljetustehtäviin (moniakselisovellukset). Sillä ei ole merkitystä ohjataanko järjestelmääsi EtherCAT®:n tai POWERLINK:n kautta.
MOVI‑C®-modulaarisessa automaatiojärjestelmässä ei ole kielimuureja ja se tukee kaikkia asennusarkkitehtuureja.
Yhden kaapelin tekniikka virransyöttöön ja tiedonsiirtoon sisältäen anturin synkroni- ja asynkronimoottoreilles
Tarvitaan ainoastaan yksi hybridikaapeli taajuusmuuttajan ja moottorin välistä tiedonsiirtoa varten. Digitaalinen MOVILINK® DDI -tietoliityntä siirtää teho-, jarru- ja diagnostiikkatiedot suoraan moottoriin.
MOVIGEAR® classic on osa MOVI‑C®-modulaarista automaatiojärjestelmäämme. Se yhdistää jatkuvatoimisen synkronimoottorin ja kierukkavaihteen erittäin tehokkaaksi järjestelmäksi. Siinä on kompakti alumiinikotelo. MOVIGEAR® classic voidaan yhdistää taajuusmuuttajan kanssa lähelle moottoria tai kytkentäkaappiin.
Tutustu kustannustehokkaaseen ja monipuoliseen ratkaisuumme.
MOVIGEAR® performance soveltuu erinomaisesti dynaamisille kuljettimille.
"The MOVI‑C® modular automation system gives customers the option to implement their applications both with inverters in a control cabinet and with drive electronics that are either located close to the motor or without any differences in terms of project planning, handling or performance. An essential part of the platform is the digital motor integration. This supports automatic drive train startup and also ensures that various sensor signals can be transmitted from the motor to the electronics without requiring any additional installation work."