Joustava ratkaisu
IEC- ja NEMA-standardien moottoreiden, kaikkien yleisten synkroniservo- ja ruostumattomasta teräksestä valmistettujen moottoreiden asennukseen.
Vähentää joutokäyntiaikoja ja seisokkien kustannuksia
moottoreiden nopean asennuksen ja irrotuksen ansiosta.
Useita erilaisia yhdistelmiä
SEW-EURODRIVEn vakio- ja servovaihteisiin sekä RES..-, KES..- ja WES..-sarjan ruostumattomasta teräksestä valmistettuihin vaihteisiin kattavan moottoriadapterivalikoiman ansiosta.
AMS..-adapterit ovat yhteensopivia SEW-EURODRIVEn vaihteiden rakennekokojen 63-280 IEC- ja 56-364/365 NEMA-moottoreiden kanssa. Adapterit voidaan helposti sovittaa AM..-adaptereihin. AMS..-adapterit ovat jopa 37 prosenttia lyhyempiä.
Kaikki tämän sarjan adapterit ovat yhteensopivia ja yhdistettävissä AQ..-adaptereiden kanssa. Adapterit ovat 53 % lyhyempiä. Saatavilla on myös laaja valikoima adaptereita vakioservomoottoreiden yhdistämiseen. AQSA..-adapteri voidaan yhdistää servomoottoriin, jossa on kiilaliitos. AQSH..-adaptereissa on uusi kiristysrengas sileille moottoriakseleille. Irrottamalla kiristysruuvin rajoittimeen asti on mahdollista levittää kiristysrengasta ja suurentaa liitosrakoa. "Levitystoiminto" helpottaa moottorin akselin "kierrettämisprosessia" ja tekee moottorin asentamisesta nopeaa ja helppoa ilman, että kytkintä tarvitsee työntää ensin akselille.
Uudet ruostumattomasta teräksestä valmistetut AESMS..- ja AESQS..-adapterit ovat yhteensopivia muiden valmistajien moottoreiden ja ruostumattomasta teräksestä valmistettujen RES..-, KES..- ja WES..-sarjan vaihteiden kanssa.
AMS.. (IEC) | Laipan halkaisija mm | Reikäympyrä mm | Keskitys mm | Moottorin akseli dxl mm |
63 | 140 | 115 | 95 | 11x23 |
71 | 160 | 130 | 110 | 14x30 |
80 | 200 | 165 | 130 | 19x40 |
90 | 200 | 165 | 130 | 24x50 |
100 | 250 | 215 | 180 | 28x60 |
112 | 250 | 215 | 180 | 28x60 |
132S/M | 300 | 265 | 230 | 38x80 |
132ML | 300 | 265 | 230 | 38x80 |
160 | 350 | 300 | 250 | 42x110 |
180 | 350 | 300 | 250 | 48x110 |
200 | 400 | 350 | 300 | 55x110 |
225 | 450 | 400 | 350 | 60x140 |
250 | 550 | 500 | 450 | 65x140 |
280 | 550 | 500 | 450 | 75x140 |
AMS.. (NEMA) | Laipan halkaisija mm | Reikäympyrä mm | Keskitys mm | Moottorin akseli dxl mm |
56 | 170 | 149.2 | 114.3 | 15.875x47 |
143 | 170 | 149.2 | 114.3 | 22.225x57 |
145 | 170 | 149.2 | 114.3 | 22.225x57 |
182 | 228 | 184 | 215.9 | 28.575x69 |
184 | 228 | 184 | 215.9 | 28.575x69 |
213/215 | 228 | 184 | 215.9 | 34.925x85 |
254/256 | 228 | 184 | 215.9 | 41.275x101 |
284/286 | 286 | 228.6 | 266.7 | 47.625x117 |
324/326 | 356 | 279.4 | 317.5 | 53.975x133 |
364/365 | 356 | 279.4 | 317.5 | 60.325x149 |
AQSA/AQSH (Servo) | Neliölaippa mm | Reikäympyrä mm | Keskitys mm | Moottorin akseli dxl mm |
50/1 * | 40 | 46 | 30 | 81), 9 |
50/2 * | 55 | 63 | 40 | 81), 9 |
80/1 | 73 | 75 | 60 | 11, 14 |
80/3 | 82 | 95 | 50 | 11, 14 |
80/4 * | 60 | 70 | 50 | 11, 14 |
80/5 * | 75 | 90 | 60 | 11, 14 |
100/3 | 94 | 100 | 80 | 14, 16, 19 |
100/4 | 105 | 115 | 95 | 14, 16, 19 |
100/5 * | 94 | 90 | 70 | 14, 16, 19 |
115/1 | 115 | 130 | 95 | 19, 221), 24 |
115/3 | 115 | 130 | 110 | 19, 221), 24 |
115/4 * | 130 | 145 | 110 | 19, 221), 24 |
115/5 * | 115 | 115 | 95 | 19, 221), 24 |
140/1 | 140 | 165 | 110 | 24, 28, 32 |
140/3 | 140 | 165 | 130 | 24, 28, 32 |
140/5 * | 190 | 215 | 180 | 24, 28, 32 |
140/6 * | 140 | 165 | 130 | 24, 28, 32 |
160/1 | 163 | 190 | 155 | 28, 32, 351), 38 |
190/1 | 190 | 215 | 130 | 28, 32, 351), 38 |
190/3 | 190 | 215 | 180 | 28, 32, 351), 38 |
190/4 * | 180 | 200 | 114,3 | 28, 32, 351), 38 |
190/5 * | 240 | 265 | 230 | 28, 32, 351), 38 |
190/6 * | 180 | 200 | 114,3 | 352) |
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu adapteri asennusta varten | |||||||||||||||
Moottori | IEC-moottorien koot | NEMA-moottorien koot | Servomoottorien koot | ||||||||||||
Adapteri | AESMS.. | AESMS.. | AESQS.. | ||||||||||||
Adapterien koot moottorin puolella | 63, 71, 80, 90, 100, 112 | 56, 143, 145, 182, 184 | 80/1, 100/4, 115/5, 140/3 | ||||||||||||
Ruostumattomasta teräksestä valmistettujen vaihteiden yhdistelmä | |||||||||||||||
Vaihteet | AESMS.. | AESMS.. | AESQS.. | ||||||||||||
63 | 71 | 80 | 90 | 100 | 112 | 56 | 143 | 145 | 182 | 184 | 80/1 | 100/4 | 115/5 | 140/3 | |
RESF..27 | X | X | X | X | – | – | X | X | X | – | – | X | X | X | – |
RESF..37 | X | X | X | X | – | – | X | X | X | – | – | X | X | X | – |
KES..37 | X | X | X | X | – | – | X | X | X | – | – | X | X | X | – |
KES..47 | – | – | X | X | X | X | X | X | X | X | X | – | X | X | X |
KES..57 * | – | – | X | X | X | X | X | X | X | X | X | – | X | X | X |
WES..19 | X | X | X | – | – | – | X | – | – | – | – | X | X | – | – |
WES..29 | X | X | X | – | – | – | X | X | – | – | – | X | X | X | – |