Online Support -vinkit
Tutustu digitaalisiin palveluihimme
Skannaamalla käyttölaitteissamme olevan QR-koodin pääset hyödyntämään digitaalisia palveluitamme.
Lisäarvoa digitaalista palveluistamme
Tarjoamme pääsyn SEW-EURODRIVEn digitaalisiin palveluihin - käyttöönotosta huoltopalveluihin. Skannaa laitteidemme QR-koodi ja kokeile palvelua jo tänään!
Lisätietoja
Videota ladataan...
Tutustu videoon: QR-koodi ja Digital Services Cockpit.
Tärkeimmät kohdat lyhyesti
Missä käyttölaitteissa on QR-koodi?
Yhä useamman käyttölaitteemme tyyppikilvessä on QR-koodi. Se löytyy myös muista sarjanumerolla varustetuista tuotteistamme vuoden 2022 aikana.
Miten QR-koodi skannataan?
Voit skannata käyttölaitteen tyyppikilven mobiililaitteesi kamera- tai skannerisovelluksella. Voit myös skannata QR-koodin käyttämällä SEW-EURODRIVEn IoT- tai Product ID plus -sovellusta. QR-koodiin tallennettu URL-osoite ohjaa suoraan vastaavaan tuotteeseen Digital Services Cockpit -palvelussa. Näin saat tarvitsemasi tiedot nopeasti ja helposti.
Mitä toimintoja Digital Services Cockpit -palvelussa on?
Skannaamalla käyttölaitteissamme olevan QR-koodin pääset hyödyntämään digitaalisia palveluitamme. Käyttölaitteistamme löytyvä QR-koodi ja Digital Services Cockpit -palvelu mahdollistavat nopean pääsyn Online Support -palveluumme. Tekniset tuotetiedot, tuotekohtainen dokumentaatio, varaosien valinta, häiriönhallinta ja yhteydenotto asiantuntijoihimme ovat käytettävissäsi 24/7. Ennakoivan kunnossapidon, kunnonvalvonnan ja käyttöönoton tuen palvelut ovat tulossa pian.
SEW-EURODRIVEn digitaalisia palveluita
Digital Services Cockpit -palvelu sisältää muun muassa:
- Pääsyn tuotteen teknisiin tietoihin
- Pääsyn tuotekohtaiseen dokumentaatioon ja käyttöohjeisiin
- Asennusasennon tarkistus CAD-kuvan avulla
- Tuen häiriönhallintaan
- Tuen varaosien valintaan
- Yhteydenottopyynnön SEW-asiantuntijoille
- SEW-EURODRIVEn 24/7-yhteydenottopalvelun
Edut
-
Pääsy SEW-EURODRIVEn digitaalisiin palveluihin
Teknisistä tiedoista käyttöönottoon ja kunnossapitoon - 24/7. -
Tukea häiriönhallintaan
Ohjatun vika-analyysin, huoltopyynnön tai varaosien tilauksen kautta. -
Tukea asennuksen ja käyttöönoton aikana
Nopea pääsyn tuotetietoihin ja dokumentaatioon sekä asennusasennon hallintaan. -
Käytettävissä 24/7
Missä ja milloin tahansa.
Autamme sinua mielellämme.
Jos sinulla on kysyttävää digitaalisista palveluistamme, ota meihin yhteyttä.
Ota yhteyttä