Online Support -vinkkejä

  • Aktivoimalla tämän videon Youtube siirtää tietoja Yhdysvaltoihin. Lisätietoja tietosuojaselosteessamme.

UUSI - Käyttöohjeet verkkomuotoisina

Tärkeimpien tuotteidemme käyttöohjeet ovat nyt saatavilla myös verkkomuotoisina, PDF- ja paperidokumenttien lisäksi. Uusi palvelumme laajenee vähitellen koskemaan kaikkia tuotteitamme. Palvelu on käytettävissä älypuhelimella, tabletilla ja tietokoneella.


Tutustu verkkomuotoisiin käyttöohjeisiimme

Selaile MOVIMOT® advanced -dokumentaatiota verkkomuotoisena.

Kokeile jo tänään!

Miten löydän käyttölaitteeni verkkomuotoisen dokumentaation?

Verkkomuotoisen aineiston kuvake

Voit tutustua verkkomuotoisiin käyttöohjeisiimme, kun painat Online Support -palvelusta löytyvää kuvaketta.

Näyttö optimoituu aina laitekohtaisesti.

Käyttöohjeet verkkomuotoisina

Online Support -palvelumme verkkomuotoiset käyttöohjeet optimoituvat käyttölaitekohtaisesti.


Tärkeimmät kohdat lyhyesti

Miten tiedot on jaoteltu?

Tuotteidemme mukana toimitettavissa uusissa käyttöohjeissa on vähemmän sivuja ja ne keskittyvät turvallisuuteen liittyviin asioihin. Kattavat tuotetiedot ovat saatavilla jatkossa vain verkkomuotoisina.

Miten löydän verkkomuotoisen dokumentaation?

Skannaa käyttölaitteemme QR-koodia ja paina älylaitteeseesi avautuvaa kuvaketta, joka avaa verkkomuotoisen dokumentaation. Voit myös hyödyntää kotisivuiltamme löytyviä dokumentaatioiden hakuvaihtoehtoja.

Seuraavat käyttölaitteidemme dokumentaatiot ovat jo saatavilla verkkomuotoisina:

Palvelumme laajenee vähitellen koskemaan kaikkia tuotteitamme.


Edut

  • Hae tarvitsemasi tieto nopeasti

    Helpon verkkomuotoisen dokumentaation ansiosta - myös mahdollisuus vaihtaa kieltä.
  • Helppokäyttöinen palvelu

    Standardoidun dokumentaatiorakenteen ansiosta.
  • Tukee kestävän kehityksen tavoitteita

    Paperidokumenteista luopumisen tai niiden sisällön pienentämisen ansiosta.

Sitaatteja

Uwe Zurth, head of customer benefits

"Besides the move to optimize the search functions in Online Support, which we've initiated in parallel, focusing on tailor-made content is another important lever for speeding up and simplifying the customer's search for essential information."

Udo Marmann, market management, Eurodrive Germany

"With our new, uniform document structure, we are presenting information to users in a very focused way. When combined with digital networking and visualization, the number of documents that are supplied with products can also be reduced. Less printed documentation means less paper waste, which saves resources and is better for the environment. Thanks to the ongoing improvements being made to Online Support, customers can always access the latest versions of product information and other documents."