Käyttötekniikkaa ja palveluita sahoille

23.09.16

Tuotteet, palvelut ja ratkaisut - yksi kumppani!

Sahateollisuuden kumppanina jo vuodesta 1975

Tuotevalikoimamme koostuu vaihdemoottoreista, teollisuusvaihteista, taajuusmuuttajista, servokäytöistä ja hajautetusta käyttöautomaatiosta. Hollolan kokoonpanotehtaaltamme nopeat vaihdemoottori- ja taajuusmuuttajatoimitukset. Puhelinpäivystyksemme (p. 0400 175 550) palvelee 24/7 kaikissa varaosiin, huoltoon ja pikakokoonpanopalveluun liittyvissä kyselyissä. Online Support -asiakasportaalistamme löytyvät muun muassa tuotetiedot valmistusnumerolla, varaosakuvat sekä käyttö- ja huolto-ohjeet. Käyttötekniset kokonaisratkaisut ja tuotteistetut huoltopalvelut ovat osa palvelutarjontaamme. Huollamme myös muiden valmistajien vaihteet ja vaihdemoottorit.

Lähellä asiakasta

Kattava alueellinen myyntiverkostomme on lähellä asiakkaitamme. Nopean ja varman toimituskykymme mahdollistaa kokoonpanotehtaamme ja huoltokeskuksemme Hollolassa sekä SEW-EURODRIVE –konsernin tuotantolaitos Karkkilassa. .

Innovaatioita sahoille

Haluatko kuulla lisää innovaatioistamme? Kerromme mielellämme muun muassa kaapelikelain-, päätyvaste-, sähköinen pukkari-, tukkikuljettimen ketjunkiristin- ja TorqLOC®-kiristysholkkiratkaisuistamme.

Palveluita sahoille

Voimansiirtoratkaisumme tehostavat tuotantoasi ja parantavat kilpailukykyäsi.

• CDM®-konsepti käyttölaitteiden asennuskannan hallintaan ja kunnossapitoon.

• Nouto- ja toimituspalvelu huollettavien käyttölaitteiden logistiikan hallintaan.

• Vaihdemoottoreiden uudelleenvalmistus huoltoa vaativien vaihdemoottoreiden palauttamiseksi uutta vastaavaan kuntoon.

Aktiivista yhteistyötä, pitkäaikaista kumppanuutta - kaikki yhdeltä kumppanilta!