Uusi nouto- ja toimituspalvelukonsepti, punainen noutolaatikko

31.08.16

SEW-EURODRIVE Oy laajentaa käyttölaitteiden huoltoliiketoimintaa uudella nouto- ja toimituspalvelukonseptilla

Uusi nouto- ja toimituspalvelukonsepti käyttölaitteille

SEW-EURODRIVE Oy tuo markkinoille uuden nouto-ja toimituspalvelukonseptin, punaisen noutolaatikon, huollettavien käyttölaitteiden logistiikan hallintaan. Konsepti soveltuu teollisuuden loppuasiakkaille ja laitevalmistajille. Asiakkaan tehtäväksi jää ainoastaan kerätä huoltoa tai korjausta tarvitsevat mekaaniset käyttölaitteet tiloissaan olevaan SEW-EURODRIVE noutolaatikkoon. SEW-EURODRIVE Oy toimittaa ja hakee noutolaatikon ja palauttaa huolletut, korjatut ja uudet käyttölaitteet takaisin asiakkaalle.

”Noudetut käyttölaitteet tarkastetaan SEW-EURODRIVE Oy:n Hollolan huoltokeskuksessa. Valitsemme asiakkaan kannalta kustannustehokkaimman vaihtoehdon. Esimerkiksi käyttölaitteen huolto, korjaus, uudelleenvalmistus, uuden korvaavan käyttölaitteen toimitus vanhan tilalle tai kierrätys. Noutolaatikkoon soveltuvat kaikki mekaaniset käyttölaitteet – myös muiden valmistajien, kertoo SEW-EURODRIVE Oy:n myyntijohtaja Juha Korhola.

Logistisesti tehokas nouto- ja toimituspalvelu nopeuttaa asiakkaan hankintaprosessia, tuo kustannusäästöä ja tehostaa tuotantoa - yksi toimittaja koordinoi koko tilaus-toimitusketjua, jatkaa Korhola noutolaatikon eduista asiakkaalle.

”Uusi palvelu vahvistaa entisestään SEW-EURODRIVE Oy:n huoltoliiketoimintaa. Olemme panostaneet erityisesti ennakoivan kunnossapidon kenttähuoltopalveluihin, visuaalisiin tarkastuksiin ja värähtelymittauksiin – ja noutolaatikko täydentää tuotteistetut huoltopalvelut konseptiamme. Tavoitteenamme on luoda positiivisia liiketoimintavaikutuksia asiakkaillemme. Odotammekin huoltoliiketoimintamme kasvavan 10 % vuosivauhtia”, toteaa SEW-EURODRIVE Oy:n toimitusjohtaja Hans Martens.